NATIONAL AFFAIRS

Wróć do listy spektakliOtwórz menu

NATIONAL AFFAIRS

Koncepcja i choreografia: Iza Szostak
Performans: Julia Stawska aka Girl Zonta, Iza Szostak, ZIPPER, Crawler, Edek
Oprawa wizualna: Karolina Mełnicka i Stachu Szumski
Muzyka live: Kuba Słomkowski
Światła: Michał Głaszczka
Konsultacje dramaturgiczne: Magdalena Ptasznik, Michał Grzegorzek, Anka Herbut
Operatorzy robotów: Tomasz Gołaszewski, Dominik Skrzypkowski, Mary Szydłowska/Karolina Mełnicka
Organizatorzy: Fundacja Burdąg, Centrum w Ruchu
Koproducent: Maat Festival
Partner: Nowy Teatr w Warszawie
Projekt współfinansowany przez m. st. Warszawa
Roboty dostarczyło Koło Naukowe Robotyków KNR MEiL PW. Konstruktorzy: ZIPPER –Tomasz Gołaszewski i Rafał Rosołek, Crawler – Adam Sikorski, Konrad Aleksiejuk i Mateusz Baczewski, Edek – Bartosz Grabczak
Ogromne podziękowania dla: Piotr ZONTA Król, Kasia Stawska, Koło Naukowe Robotyków KNR MEiL PW
Postęp i nieustanna ekspansja, mające zapewnić człowiekowi pełną dominację nad wszystkimi sferami życia, doprowadzają w końcu do kataklizmu. Ale człowiek przetrwa katastrofę, którą sam spowodował. Przeczeka ją pod stołem w jakiejś korporacji, w odartym z uroku klimatyzowanym biurowcu. Wciśnięty między kasetony i gigabajty danych tworzy już transgatunkowe asamblaże, sam siebie poddając bezustannej rewizji i negocjując granice własnej tożsamości. Niepokorne, pełne niezgody i zbyt długo podporządkowane nadzorom kulturowym i wpływom politycznym ciało szuka teraz troski i bliskości. Egzystuje w ciągłych zapętleniach. Funkcjonuje między tym, co organiczne i mechaniczne. Jego narzędziem sprzeciwu staje się ekspansywna, niema walka ciała przechwycona z getta Afroamerykanów przez białe kobiety i manifestowana w gwałtownym, nieugiętym i nieustępliwym ruchu. Krump: bezkrwawy ruch oporu. Krump: wcielona forma protestu. Krump jako broń. Ciało jako tarcza.
 
Close menu
Vimeo Facebook RSS