National Affairs. Sprawy Wewnętrzne
Koncepcja i choreografia: Iza Szostak
Performans: Julia Stawska aka Girl Zonta, Iza Szostak, ZIPPER, Crawler, Edek
Oprawa wizualna: Karolina Mełnicka i Stachu Szumski
Muzyka: Kuba Słomkowski
Światła: Michał Głaszczka
Konsultacje dramaturgiczne: Magdaleba Ptasznik, Michał Grzegorzek, Anka Herbut
Operatorzy robotów:Tomasz Gołaszewski, DominikSkrzypkowski, Mary Szydłowska/ Karolina Mełnicka
Organizatorzy: Fundacja Burdąg, Centrum w Ruchu
Koproducent: Maat Festival
Partner: Nowy Teatr
Postęp i nieustanna ekspansja,mające zapewnić człowiekowi pełną dominację nad wszystkimi sferami życia,doprowadzają w końcu do kataklizmu. Ale człowiek przetrwa katastrofę, którą samspowodował. Przeczeka ją pod stołem w jakiejś korporacji, w odartym z urokuklimatyzowanym biurowcu. Wciśnięty między kasetony i gigabajty danych tworzyjuż transgatunkowe asamblaże, sam siebie poddając bezustannej rewizji inegocjując granice własnej tożsamości. Niepokorne, pełne niezgody i zbyt długopodporządkowane nadzorom kulturowym i wpływom politycznym ciało szuka teraztroski i bliskości. Egzystuje w ciągłych zapętleniach. Funkcjonuje między tym,co organiczne i mechaniczne. Jego narzędziem sprzeciwu staje się ekspansywna,niema walka ciała przechwycona z getta Afroamerykanów przez białe kobiety imanifestowana w gwałtownym, nieugiętym i nieustępliwym ruchu. Krump: bezkrwawyruch oporu. Krump: wcielona forma protestu. Krump jako broń. Ciało jako tarcza.
Projekt współfinansowany przez m. st. Warszawa
Roboty dostarczyło Koło Naukowe Robotyków KNR MEiLPW
Konstruktorzy: ZIPPER –Tomasz Gołaszewski i RafałRosołek, Crawler – Adam Sikorski, Konrad Aleksiejuk i Mateusz Baczewski, Edek –Bartosz Grabczak
Ogromne podziękowania dla Piotr ZONTA Król, KasiaStawska, Koło Naukowe Robotyków KNR MEiL PW
- Miejsce: Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12, Lublin
- Godzina: 18:00
- Data: 2017.12.10
- Partnerzy: Fundacja Burdąg, Miasto st. Warszawa, Nowy Teatr